Blog Softambient
Mirosurile bune creează experiențe mai bune pentru clienți
Marketingul olfactiv îi avantajează pe proprietarii de magazine influențând comportamentul de cumpărare în timp ce creează o experiență de cumpărături captivantă. Williams-Sonoma este un exemplu puternic de companii care folosesc puterea parfumului pentru a intra în marketingul experiențial. Chiar dacă nu vă aflați aproape de magazin și nu ați fost la unul de ani de zile, probabil vă puteți imagina că mirosul vă întâmpină când intrați înăuntru. Williams-Sonoma vinde în principal articole de gătit și articole de decor pentru mese. Cu toate acestea, majoritatea magazinelor vin cu miros de ierburi puternice, lămâi și ulei de măsline.
Deseori, magazinele vor plasa seturi de ierburi și alte pachete de condimente în jurul magazinului, pentru ca clienții să le cumpere, dar și pentru a crea o experiență pământească care îi face pe oameni să dorească să gătească. Clienții sunt mai predispuși să cumpere, deoarece doresc emoțiile și aromele care vin odată cu parfumurile magazinului.
Gândiți-vă la întreaga călătorie a clienților în ceea ce privește procesul de cumpărare. Creezi o experiență care implică toate cele cinci simțuri?