Contactează departamentul nostru de Service la service@softambient.ro și vei beneficia de întreg suportul necesar pentru produsul tău.
Pentru toate produsele vândute de către Softambient beneficiezi de garanție conform legislației în vigoare.
Dacă produsul tău se află în perioada de garanție și prezintă un defect, îl poți expedia prin curier la adresa furnizată de către SC SOFTAMBIENT PERFUMES SRL
Menționați curierului că este o expediție a unui produs la care se solicită acordarea garanției. Pentru evitarea eventualelor probleme privind despăgubirea coletelor deteriorate pe transport, vă recomandăm asigurarea coletelor la valoarea produsului expediat din factura de achiziție.
Soluționarea garanției pentru consumatorii persoane fizice se face în maxim 15 zile calendaristice.
Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție al fiecărui produs.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original fără ca acesta să fie deteriorat cu elementele de identificare intacte (seria produsului), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală, bonul fiscal și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente sau cu ambalajul deteriorat, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără soluționarea garanției.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.
În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrantă din Certificatul de Garanție. Perioada de garanție se prelungește cu numărul de zile în care produsul s-a aflat în service.
Produsele ieșite din perioada de garanție sau cele care nu se încadrează în termenii și condițiile generale de acordare a garanției nu intră sub incidența celor 15 zile calendaristice de soluționare.
ATENȚIE: SE TRIMITE ÎN SERVICE DOAR DACĂ A-ȚI COMPLETAT ÎNAINTE FORMULARUL DE AICI