MARKETING OLFACTIV

CE ÎNSEAMNĂ?

Parfumarea spațiului și marketingul olfactiv sunt instrumente eficiente pentru atragerea clienților, pentru extindereaa brandului și care întăresc atributele unui brand în mintea clientului. Marketingul olfactiv creează un mediu plăcut unde clienții și angajații se pot simți confortabil, plini de energie și inspirație. Parfumarea spațiului are o tendintă de creștere în publicitate și devine din ce în ce mai de succes deoarece companiile încep să realizeze că simțurile noastre joacă un rol vital și complex în formarea stării de spirit.

BENEFICII

• Atrage clienții, îi încurajează să rămână mai mult timp și să revină în locul respectiv, îmbunatățește experiențele și percepțiile clienților.
• Consumatorii sunt mai dornici să cumpere și dispuși să plătească mai mult într-un mediu parfumat, astfel vânzările cresc.
• Lasă o amprentă puternică asupra creierului și permite clienților să-și amintească de brandul dumneavoastră.
• Vă conectați cu clientul la un nivel emoțional.
• Creează diferite stări de spirit pozitive.
• Crește productivitatea personalului.
• Construiește un grad ridicat de fidelizare al clienților.
• Creează o atmosferă de armonie și relaxare.
• Îmbunătățește concentrarea și claritatea mentală.
• Reduce stresul.

STUDII

Cel mai sensibil dintre toate simțurile omului și primul care se dezvoltă la rasa umană chiar înainte de naștere, mirosul are un rol extrem de important în modalitatea de percepție și de acomodare la mediu.

Oamenii iși pot aminti mirosurile cu o acuratețe de 65% chiar și dupa un an, în timp ce memoria vizuală funcționează la un nivel de 50% dupa trei luni.

Studiile au arăt că 75% din emoții sunt declanșate de mirosul legat de plăcere, buna dispoziție și memorie. Din aproape 110.000 de tipuri de mirosuri existente în natură, oamenii percep aproximativ 10.000 de tipuri.

REZULTATE


Strategiile de brand și poziționarea pe piață sunt cele mai dificile elemente din strategiile de marketing ale companiilor, deoarece piețele au devenit tot mai complexe și mai nișate, clienții au mixuri diferite de nevoi și oferta unei companii trebuie să fie flexibilă, fresh și accesibilă, pentru ca acel brand să fie recunoscut și apreciat ca un adevărat trendsetter.

Importanța strategiei de marketing este tot mai evidentă în modelele de management atât în cazul marilor companii, cât și la IMM-uri și întreprinderi individuale. Alegerea unei metode de marketing senzorial reprezintă o opțiune care merită luată în seamă atunci când firma este în căutarea unui factor emoțional care să ducă la creșterea vânzărilor și la consolidarea profitabilității la nivelul întregii companii. 

COMPANIILE CELE MAI CUNOSCUTE DIN ROMANIA AU ALES
SOFTAMBIENT CA PARTENER DE PARFUMARE AMBIENTALĂ