ARIILE DE UTILIZARE ALE UNUI DIFUZOR DE AROME


Hoteluri
Studiile au aratat ca oaspetii sunt mai relaxati, mai pozitivi si mai stabili vis-a-vis de brand.

Consumatorii sunt mai dornici sa cumpere si dispusi sa plateasca mai mult intr-un mediu parfumat, astfel vanzarile cresc.

Un ambient placut la birou creste productivitatea personalului dumneavoastra si ofera un mediu elegant si profesionist clientilor/colaboratorilor.

Prin soluțiile noastre de parfumare ambientală puteți influența și mai mult emoțiile clienților.

Parfumul potrivit completeaza ambientul spatiului Dvs si transmite clientilor atmosfera dorita, incurajand consumul.

O atmosfera ambientala placuta in cadrul unei conferinte face ca persoanele participante sa fie binedispuse, relaxate si atente.

Un ambient parfumat ofera o experienta placuta clientilor si cadrelor medicale.

Un parfum placut difuzat de un dispenser odorizant poate crea un mediu ideal pentru exercitii fizice.

Creeaza o atmosfera de relaxare si armonie. Creeaza diferite stari de spirit pozitive si reduce stresul.

Creeaza diferite stari de spirit pozitive si construieste un grad ridicat de fidelizare al clientilor.


Afacerile inteligente de mâine vor crea un brand puternic care va depăși tărâmul tradițional al reclamelor TV și tipărite. Aceste mărci își vor angaja clienții într-o experiență multi-senzorială, creând un mediu care satisface toate cele cinci simțuri și devine unic.
CUM FUNCȚIONEAZĂ MARKETINGUL OLFACTIV?

Știința Marketing-ului Olfactiv
Cel mai sensibil dintre toate simțurile omului și primul care se dezvoltă la rasa umană chiar înainte de naștere, mirosul are un rol extrem de important în modalitatea de percepție și de acomodare la mediu.
Oamenii iși pot aminti mirosurile cu o acuratețe de 65% chiar și dupa un an, în timp ce memoria vizuală funcționează la un nivel de 50% dupa trei luni.
Studiile au arăt că 75% din emoții sunt declanșate de mirosul legat de plăcere, buna dispoziție și memorie. Din aproape 110.000 de tipuri de mirosuri existente în natură, oamenii percep aproximativ 10.000 de tipuri.

Rezultate Demonstrate
Studii independente au arătat că majoritatea clienților expuși la un mediu parfumat tind să aibă un angajament mai lung cu locul respectiv, petrec mai mult timp, cheltuie mai mult, iși amintesc brandul mai bine, sunt mai relaxați și au o stare de spirit mult mai bună.
Acesta este motivul pentru care companiile cele mai cunoscute din Romania au ales aparate odorizante profesionale Softambient ca partener de parfumare pentru spații.
Studiile
Marketing-ului Olfactiv
Afacerile inteligente de mâine vor crea un brand puternic care va depăși tărâmul tradițional al reclamelor TV și tipărite. Aceste mărci își vor angaja clienții într-o experiență multi-senzorială, creând un mediu care satisface toate cele cinci simțuri și devine unic.