ND500
DIMENSIUNE | 190 x 99 x 250 mm |
ALIMENTARE | 12 V |
PUTERE | 12 W |
CAPACITATE | 500 ml |
GREUTATE | 1.8 kg |
CULOARE | ALB |
MATERIAL | PLASTIC ANTICOROZIV |
SUPRAFAȚĂ | 300 m² |
GARANȚIE | 12 LUNI |

Afacerile inteligente de mâine vor crea un brand puternic care va depăși tărâmul tradițional al reclamelor TV și tipărite. Aceste mărci își vor angaja clienții într-o experiență multi-senzorială, creând un mediu care satisface toate cele cinci simțuri și devine unic.
CUM FUNCȚIONEAZĂ MARKETINGUL OLFACTIV?

Știința Marketing-ului Olfactiv
Cel mai sensibil dintre toate simțurile omului și primul care se dezvoltă la rasa umană chiar înainte de naștere, mirosul are un rol extrem de important în modalitatea de percepție și de acomodare la mediu.
Oamenii iși pot aminti mirosurile cu o acuratețe de 65% chiar și dupa un an, în timp ce memoria vizuală funcționează la un nivel de 50% dupa trei luni.
Studiile au arăt că 75% din emoții sunt declanșate de mirosul legat de plăcere, buna dispoziție și memorie. Din aproape 110.000 de tipuri de mirosuri existente în natură, oamenii percep aproximativ 10.000 de tipuri.

Rezultate Demonstrate
Studii independente au arătat că majoritatea clienților expuși la un mediu parfumat tind să aibă un angajament mai lung cu locul respectiv, petrec mai mult timp, cheltuie mai mult, iși amintesc brandul mai bine, sunt mai relaxați și au o stare de spirit mult mai bună.
Acesta este motivul pentru care companiile cele mai cunoscute din Romania au ales aparate odorizante profesionale Softambient ca partener de parfumare pentru spații.
Studiile
Marketing-ului Olfactiv
Afacerile inteligente de mâine vor crea un brand puternic care va depăși tărâmul tradițional al reclamelor TV și tipărite. Aceste mărci își vor angaja clienții într-o experiență multi-senzorială, creând un mediu care satisface toate cele cinci simțuri și devine unic.