MARKETINGUL OLFACTIV

Parfumarea spațiului și marketingul olfactiv sunt instrumente eficiente pentru atragerea clienților, pentru extinderea brandului și întărește atributele unui brand în mintea clientului.
Marketingul olfactiv creează un mediu plăcut unde clienții și angajații se pot simți confortabil, plini de energie și inspirație. Parfumarea spațiului are o tendintă de creștere în publicitate și devine din ce în ce mai de succes deoarece companiile încep să realizeze că simțurile noastre joacă un rol vital și complex în formarea stării de spirit, gânduri și comportamente.
 
Beneficiile parfumarii unui spațiu cu Softambient:
  • Atrage clienții, îi încurajează să rămână mai mult timp și să revină în locul respectiv, îmbunatățește experiențele și percepțiile clienților
  • Consumatorii sunt mai dornici să cumpere și dispuși să plătească mai mult într-un mediu parfumat, astfel vânzările cresc
  • Lasă o amprentă puternică asupra creierului și permite clienților să-și amintească de brandul dumneavoastră
  • Vă conectați cu clientul la un nivel emoțional
  • Creează diferite stări de spirit pozitive
  • Crește productivitatea personalului 
  • Construiește un grad ridicat de fidelizare al clienților
  • Creează o atmosferă de armonie și relaxare
  • Îmbunătățește concentrarea și claritatea mentală
  • Reduce stresul

 

Marketing olfactiv

Marketingul olfactiv este o arie de aplicare a neuromarketingului, aplicată de mii de ani, dinaintea apariției conceptelor moderne de piață, branding și marketing. Unele parfumuri ne aduc aminte de primăvară sau de anumite activități. Pentru un brand, parfumul este liantul cel mai puternic între acesta și clienții săi.

Știința
Cel mai sensibil dintre toate simțurile omului și primul care se dezvoltă la rasa umană chiar înainte de naștere, mirosul are un rol extrem de important în modalitatea de percepție și de acomodare la mediu. Oamenii iși pot aminti mirosurile cu o acuratețe de 65% chiar și dupa un an, în timp ce memoria vizuală funcționează la un nivel de 50% dupa trei luni. Studiile au arăt că 75% din emoții sunt declanșate de mirosul legat de plăcere, buna dispoziție și memorie.  Din aproape 110.000 de tipuri de mirosuri existente în natură, oamenii percep aproximativ 10.000 de tipuri.
 
Rezultate demonstrate

Studii independente au arătat că majoritatea clienților expuși la un mediu parfumat tind să aibă un angajament mai lung cu locul respectiv, petrec mai mult timp, cheltuie mai mult, iși amintesc brandul mai bine, sunt mai relaxați și au o stare de spirit mult mai bună. Acesta este motivul pentru care companiile cele mai cunoscute din Romania au ales aparate odorizante profesionale Softambient ca partener de parfumare pentru spații.

De simțul mirosului depinde și dispoziția noastră!
 Simțul mirosului este cel mai puternic dintre toate simțurile noastre, este singurul simț care merge direct la centrele de emoție și de memorie ale creierului. Una dintre cele mai rapide tendințe de creștere în industria vânzărilor și marketingului este parfumarea ambientală denumită și marketingul parfumului. Pe plan internațional, multe organizații de top au recunoscut puterea simțului și au parfumat mediile lor, in scopul de a crea o experiență remarcabilă și de neuitat pentru clienții lor, precum și pentru a asigura reintoarcerea clienților in magazinele sau unitațile lor.