Care sunt beneficiile unei semnături olfactive?

Mirosul poate determina comportamentul clienților.

Mirosurile pot schimba modul în care clienții se simt și interacționează cu elementele din jurul lor. Un miros bun poate îmbunătăți starea de spirit proastă, determinând clienții să fie mai drăguți față de angajați și unii de alții. Clienții care sunt mulțumiți de mirosul din jurul lor vor fi probabil mai deschiși să privească produsele și să ia în considerare servicii suplimentare. Utilizați magazinele de cafea și ceai ca exemple în acest sens.
Mulți oameni îți vor spune că adoră mirosul de prăjire a boabelor chiar dacă nu beau cafea. Ademenirea clienților cu mirosul bun de cafea prăjită îi poate convinge să cumpere o patiserie sau o băutură fără cafea.
Acest lucru este deosebit de eficient în lunile reci de iarnă, unde ideea de a ține o băutură caldă între mâini este deosebit de atrăgătoare.
Cercetările au descoperit chiar că mirosurile bune îi fac pe oameni să cheltuiască mai mult. Clienții dvs. sunt mai predispuși la cumpărări impulsive și sunt deschiși la ideea unor etichete de preț mai mari. Un cazinou a reușit să-i facă pe oameni să cheltuiască cu 45% mai mult doar prin schimbarea profilului de parfum din clădire. Acesta este un impact semnificativ.

Mirosurile plăcute păstrează clienții în jur.

Pur și simplu, oamenilor le place să stea în locuri care miroase bine.
Agenții imobiliari folosesc mirosul pentru a crea un sentiment de casă și confort, astfel încât să poată ține oamenii în preajmă. Cu cât locul miroase mai bine, cu atât potențialii cumpărători vor rămâne acolo. Cu cât un client petrece mai mult în magazinul dvs., cu atât este mai probabil să cumpere produsele dvs. În acest timp, marketingul dvs. din magazin promovează beneficiile produselor dvs., iar echipa dvs. de vânzări are timp să vândă diverse articole. Probabil că ați văzut acest lucru cu clienții înainte.
Un cumpărător vine cu un prieten și nu intenționează să cumpere nimic.
Cu toate acestea, după un timp petrecut cu ochii pe prietenul lor,
încep să se uite la anumite articole sau să verifice etichetele de preț.
Mai mult timp petrecut în magazinul tău înseamnă mai mulți bani.
Încet veți începe să vedeți o corelație între marketingul olfactiv și vânzări, deoarece clienții rămân mai mult decât ar face-o în mod normal.

Mirosurile bune creează experiențe mai bune pentru clienți.

Marketingul olfactiv îi avantajează pe proprietarii de magazine influențând comportamentul de cumpărare în timp ce creează o experiență de cumpărături captivantă. Williams-Sonoma este un exemplu puternic de companii care folosesc puterea parfumului pentru a intra în marketingul experiențial. Chiar dacă nu vă aflați aproape de magazin și nu ați fost la unul de ani de zile, probabil vă puteți imagina că mirosul vă întâmpină când intrați înăuntru. Williams-Sonoma vinde în principal articole de gătit și articole de decor pentru mese. Cu toate acestea, majoritatea magazinelor vin cu miros de ierburi puternice, lămâi și ulei de măsline.
Deseori, magazinele vor plasa seturi de ierburi și alte pachete de condimente în jurul magazinului, pentru ca clienții să le cumpere, dar și pentru a crea o experiență pământească care îi face pe oameni să dorească să gătească. Clienții sunt mai predispuși să cumpere, deoarece doresc emoțiile și aromele care vin odată cu parfumurile magazinului.

Gândiți-vă la întreaga călătorie a clienților în ceea ce privește procesul de cumpărare. Creezi o experiență care implică toate cele cinci simțuri?

Mirosurile creează amintiri de durată.

Mirosurile pot rămâne cu clienții ani de zile după ce părăsesc un magazin și oamenii experimentează adesea un potop de amintiri atunci când dau peste un miros din copilărie sau dintr-un moment semnificativ din viața lor.
Marketingul olfactiv poate face parte din strategia dvs. de branding.
Poate fi o modalitate de a vă menține marca în mintea clienților, chiar
dacă aceștia nu se gândesc la produsele dvs. În plus, dacă oamenii se gândesc la tine, este mai probabil să se întoarcă la magazinul tău.

Mirosurile pot crește productivitatea personalului.

Avantajele marketingului olfactiv nu sunt doar pentru clienții dvs.
A lucra într-un mediu care miroase bine poate aduce beneficii angajaților dvs. Oamenii care lucrează pentru dvs. vor fi mai atenți și mai productivi, ceea ce înseamnă că vor face mai puține greșeli și vor fi disponibili pentru
a ajuta clienții. În plus, clienții mai fericiți din cauza mirosurilor bune duc la angajați mai fericiți, care sunt mai puțin susceptibili să se confrunte cu cumpărători grosolani sau agresivi care își testează starea de spirit.
În mod firesc, angajații productivi și de ajutor sunt, de asemenea,
buni pentru afaceri. Clienții dvs. vor fi mai fericiți cu oamenii pe care îi întâlnesc și vor dori să se întoarcă și să le spună prietenilor despre dvs.

Afacerea ta miroase. Marketingul olfactiv îl face să miroasă bine.

După toate probabilitățile, afacerea dvs. are deja un miros.
Este o combinație a mirosurilor pe care le emit produsele tale,
mirosul magazinului tău de cărămidă și mortar și mirosul containerelor
de depozitare și al materialelor din spate. Dacă nu utilizați marketingul olfactiv, aceste parfumuri ar putea să vă copleșească clienții și
să creeze amintiri pe care nu le-ați intenționat niciodată să le aibă.
Prin preluarea controlului parfumului din afacerea dvs., decideți ce
miros au clienții și ce tip de experiență au clienții. Dacă vă gândiți să
îmbunătățiți experiența clienților în interiorul afacerii dvs., ne-ar plăcea
să vă ajutăm să aflați mai multe despre beneficiile marketingului olfactiv.

Ești interesat de difuzoarele de arome profesionale?

Mai jos o să găsești câteva produse pe care clienții Softambient le adoră.

Unul dintre cele mai căutate difuzoare de arome este MiniBreeze
Desigur, este un difuzor  de arome foarte mic și are o capacitate a
rezervorului de doar 5 ml, dar acest lucru nu a oprit difuzorul de
arome MiniBreeze să-i surprindă pe clienți. Acesta vine însoțit în pachet
cu 6 uleiuri esențiale: Sandal Wood, Bad Man, Dolce Vita, Red Sequoia,
My Paris, Cedar (la cerere se pot înlocui cu alte parfumuri).

MiniBreeze este dispobil în coloarea alb și negru.

Difuzorul de arome - MiniBreeze este perfect pentru  cameră sau mașina dvs.

Dacă v-a plăcut difuzorul MiniBreeze aveți mai jos și alte produse asemănătoare..