SoftAmbient

Creează mirosul brandului tău cu aparate odorizante profesionale

 

Mirosul brandului

Marketingul parfumului este o arie de aplicare a neuromarketingului, aplicată de mii de ani, deci, dinaintea apariției conceptelor moderne de piață, branding și marketing. Pentru un brand, parfumul poate fi un liant puternic între acesta și clienții săi. 

O să vă prezentăm un top al exemplelor de utilizare ale parfumurilor în spațiile comerciale.

 

1. “SCENT LOGO” SAU CREAREA UNUI BRANDING OLFACTIV

Cea mai mare majoritate a oamenilor sau chiar a specialiștilor în marketing este familiarizată cu conceptul de logo din punct de vedere vizual, mai puțin din punct de vedere olfactiv. Persoanele sunt expuse în medie la peste 2000-3000 de reclame pe zi, în România. Provocarea erei noastre este să îi facem pe oameni să își amintească cumva de noi. 

Conform studiilor, oamenii sunt capabili să își amintească anumite emoții mult mai rapid prin simțul mirosului decât prin cel vizual sau prin atingere.

Logo-ul olfactiv poate fi utilizat peste tot unde brandul este prezent pentru a semnala acest lucru. Mirosul pătrunde în subconștient și este un stimul ce nu poate fi evitat de oameni (așa cum putem proceda când ne îndreptăm privire în direcția opusă unui panou publicitar).

 

2. PARFUMAREA CAMERELOR PENTRU A CREA O IMPRESIE FAVORABILĂ DESPRE UN LOCAL

Prin alegerea unui parfum, localul dumenavoastră poate dezvolta impresii favorabile în mintea clienților. Veți transmite ideea de implicare pentru detaliile fine, pentru crearea unui ambient plăcut și pentru satisfacerea din toate punctele de vedere a clientelei. Mediul ambiental pentru un local (cu precădere în HoReCa) este un factor deosebit de important.

Parfumul sau un spatiu placut parfumat este esențial pentru a transmite mesajul de profesionalism al prestării serviciilor într-un mediu comercial, si totodata este un adaos semnificativ care nu poate trece neobservat.

 

3. UTILIZAREA UNUI DIFUZOR DE PARFUMURI AMBIENTALE PENTRU A ACOPERI SPAȚII COMERCIALE MARI

Spațiile comerciale mai mari, sălile de conferințe, sălile sau spațiile pentru evenimente in aer liber pot părea lipsite de prezența unui brand. Difuzoarele de parfumuri ambientale pe bază de ulei esential pot acoperi suprafețe și de până la 5000 metri cubi de aer. Comercializăm soluții de împrospătare a aerului de toate dimensiunile, de la birouri până la open spaces, hub-uri și hale comerciale de dimensiuni mari.

 

4. DIFERENȚIEREA BRANDULUI PRIN PARFUMURILE PE BAZĂ DE ULEIURI ESENȚIALE

Dacă una dintre problemele dumneavoastră este diferențierea față de competitori, Softambient are soluția! Sigur concurența dumneavoastră nu s-a gândit încă să folosească parfumul pentru a intra în “cutia neagră” / mintea consumatorului. Iar dacă se va gândi ulterior, veți beneficia de întâietate și/ori veți avea o poziționare în mintea consumatorilor ca fiind primul și ceilalți copiile, ori ceilalți se vor gândi de două ori. În orice caz, vă puteți grăbi să vă consolidați strategia de marketing integrat. Dacă, totuși, un concurent folosește și el soluții similare, nu este nici o problemă! Noi vă putem crea un parfum unic în tonalitate cu identitatea și personalitatea mărcii.

 

5. INFLUENȚAREA DECIZIILOR DE CUMPĂRARE PRIN PARFUM

Parfumul poate influența decizia de cumpărare pe termen scurt. Dacă un client este binedispus, acesta va cheltui mai mult și se va simți mai relaxat să facă acest lucru. De asemenea, s-a demonstrat faptul că în magazine, clienții expuși la parfumuri ambientale vor petrece mai mult timp.

 

6. INFLUENȚAREA MEMORIEI PRIN PARFUM - AMINTIREA

Așa cum s-a menționat anterior, parfumul influențează memoria. Dacă o anumită persoană reține mirosul unui brand (logo-ul olfactiv), acesta își va reaminti de produsul dumneavoastră de fiecare dacă când va simți respectivul parfum. 

 

7. INFLUENȚAREA EMOȚIILOR PE DURATA CUMPĂRĂTURILOR

Putem influența emoțiile clienților pe durata cumpărăturilor. Majoritatea lanțurilor de magazine (supermarket-uri, hipermarketuri, mini market-uri) apelează la muzică pentru crearea mediului ambiental și pentru a influența emoțiile vizitatorilor. Prin soluțiile noastre de parfumare ambientală puteți influența și mai mult emoțiile clienților. Recomandarea noastră este amplasarea unui astfel de aparat de parfumare în zona de client service, la casele de marcat sau acolo unde sunt produse cu prețuri mari.

 

8. ATRAGEREA VADULUI COMERCIAL CĂTRE UN PUNCT FIZIC

Dacă în apropierea punctului fizic există un vad comercial intens, acesta poate fi atras prin miresmele plăcute din arealul dumneavoastră. V-am creat idei? Vă recomandăm să vizualizați colectia noastra de aparate odorizante profesionale.

 

 

În concluzie:

 

Un mediu confortabil cu lumina potrivita, elegant si  inmiresmat cu un parfum natural va crea o impresie mai profunda asupra clientilor in procesul de consum. Un salon de evenimente, un hotel, un centru medical, un spa relaxant, un restaurant etc, va avea intotdeauna un tip special de parfum ambiental, ce se va intipari in mintea oamenilor si ii vor face să revină din nou si din nou.

Brandul si cerintele fiecărui client variaza si, prin urmare, lucram indeaproape cu clientii nostri pentru a determina parfumurile care intruchipeaza cel mai bine marca lor si sunt potrivite pentru mediul lor specific.