Pur și simplu, oamenilor le place să stea în locuri care miroase bine. Agenții imobiliari folosesc mirosul pentru a crea un sentiment de casă și confort, astfel încât să poată ține oamenii în preajmă. Cu cât locul miroase mai bine, cu atât potențialii cumpărători vor rămâne acolo. Cu cât un client petrece mai mult în magazinul dvs., cu atât este mai probabil să cumpere produsele dvs. În acest timp, marketingul dvs. din magazin promovează beneficiile produselor dvs., iar echipa dvs. de vânzări are timp să vândă diverse articole. Probabil că ați văzut acest lucru cu clienții înainte. Un cumpărător vine cu un prieten și nu intenționează să cumpere nimic. Cu toate acestea, după un timp petrecut cu ochii pe prietenul lor, încep să se uite la anumite articole sau să verifice etichetele de preț. Mai mult timp petrecut în magazinul tău înseamnă mai mulți bani. Încet veți începe să vedeți o corelație între marketingul olfactiv și vânzări, deoarece clienții rămân mai mult decât ar face-o în mod normal.
Blog Softambient