Blog Softambient
Mirosul poate determina comportamentul clienților
Mirosurile pot schimba modul în care clienții se simt și interacționează cu elementele din jurul lor. Un miros bun poate îmbunătăți starea de spirit proastă, determinând clienții să fie mai drăguți față de angajați și unii de alții. Clienții care sunt mulțumiți de mirosul din jurul lor vor fi probabil mai deschiși să privească produsele și să ia în considerare servicii suplimentare. Utilizați magazinele de cafea și ceai ca exemple în acest sens. Mulți oameni îți vor spune că adoră mirosul de prăjire a boabelor chiar dacă nu beau cafea. Ademenirea clienților cu mirosul bun de cafea prăjită îi poate convinge să cumpere o patiserie sau o băutură fără cafea. Acest lucru este deosebit de eficient în lunile reci de iarnă, unde ideea de a ține o băutură caldă între mâini este deosebit de atrăgătoare. Cercetările au descoperit chiar că mirosurile bune îi fac pe oameni să cheltuiască mai mult. Clienții dvs. sunt mai predispuși la cumpărări impulsive și sunt deschiși la ideea unor etichete de preț mai mari. Un cazinou a reușit să-i facă pe oameni să cheltuiască cu 45% mai mult doar prin schimbarea profilului de parfum din clădire. Acesta este un impact semnificativ.