SoftAmbient

Beneficiile utilizării unui parfum ambiental profesional

 

Parfumarea spatiului si marketingul parfumului sunt instrumente eficiente pentru atragerea clientilor, pentru extinderea brandului, intareste atributele unui brand in mintea clientului si creeaza un mediu placut unde clientii si angajatii se pot simti confortabil, plini de energie si inspirati.

Parfumarea spatiului este o tendinta de crestere in publicitate, si devine din ce in ce mai de succes, deoarece companiile incep sa realizeze ca simturile noastre joaca un rol vital si complex in formarea starii de spirit, ganduri si comportamente.

 

Beneficiile cheie ale parfumarii unui spatiu cu aparat uleiuri esentiale:

 

  • Atrage clientii, ii incurajeaza sa ramana mai mult timp si sa revina in locul respectiv

  • Imbunatateste experientele si perceptiile clientilor

  • Consumatorii sunt mai dornici sa cumpere si dispusi sa plateasca mai mult intr-un mediu parfumat, astfel vanzarile cresc

  • Lasa o amprenta puternica asupra creierului si permite clientilor sa-si aminteasca de brandul dumneavoastra

  • Va conectati cu clientul la un nivel emotional

  • Creeaza diferite stari de spirit pozitive

  • Cresterea productivitatii personalului dumneavoastra

  • Construieste un grad ridicat de fidelizare al clientilor

  • Creeaza o atmosfera de armonie si relaxare

  • Imbunatateste concentrarea si claritatea mentala

  • Reduce stresul